2009年4月9日星期四

UPDATE

izzit my face so terrible?













finally ,i told myself i dont think so wahahah~


伤心和沮丧的时候能做什么事?不说话,不见人,把自己锁在房间?
然而我在沮丧的时候竟然是去花钱让我自己不那么沮丧=。=
我那天和姐姐去delta mall买东西,本来是陪她去
没想到我,我自己也买了-。-
买了一些保养品花了100块哈哈哈~只有两瓶东西-。-
100块对我而言很大了因为我还没有做工==
我花了竟然没有心痛的感觉。。。
只有一个字爽啊~
没那么沮丧了
我姐姐很惊讶我那天竟然那么慷慨的花了我的钱
以前的我根本是一毛不拔的哈哈哈~
下个星期只有一个字忙,忙,很忙!==
拜二,english presentation,ma2quiz 5
拜三bm bs quiz 4
whahaha~
好多考试啊==
最近发觉我的英文很烂==
超级烂~
现在我想用英文写blog~哈哈哈~要进步英文嘛~
now i use my broken english to write my blog hhaha~
if my grammar got any mistake please tell me hahaha~
next week my presentation is talk about clean water ~
what a lame topic for me -。-
but no choice ,who call me so lucky get this topic~
without clean water our life is unthinkable and unbelievable
yea~copy from other website wahahaha~
just now finish my footnotes ordy hehehe~
got table of contents hvnt done it
haiz ~juz cincai type==
next week my presentation ,i decide to wear blue color cloth hahah~
want to suit my topic ma~
yea~
i don hv blue shoes==
maybe tomorrow go buy it hahaha~
i wan offline lo ~
88~










3 条评论:

yiensze 说...

hello! i am yien sze!
hehe!
u still remember me ma lo!
hiak hiak!

how r u recently^^leng loi

Miya(妹洋) 说...

hahaha~我当然记得可爱的yien sze 哦
~哈哈~你过的怎样了?

David 说...

省省用哦。。。呵呵